A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Малобілозерська громада
Запорізька область, Василівський район

Оголошення

Рубрика:  79 округ

Заголовок: Реальні справи народного депутата Юлії Яцик

Підзаголовок: Кошти для розвитку округа і підтримка людей

Аналіз діяльності народних депутатів, що обрані від запорізького регіону, свідчить: Юлія Яцик від округу № 79 – одна з найефективніших серед усіх обранців. Вона бере активну участь у пленарній роботі Ради та засіданнях комітету з питань правоохоронної діяльності, головуючи в його підкомітеті. Залучає додаткові кошти з різних джерел фінансування для вирішення вкрай важливих для територій питань.

Медицина – серед найважливіших питань

Юлія Яцик опікується питаннями охорони здоров’я, збереження та розвитку потенціалу медичних закладів. Зокрема, на постійному контролі ситуація з наданням допомоги жителям, що потребують гемодіалізу.

Крім того, із Державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій було залучено коштів на загальну суму 10 млн.грн. Придбане устаткування та обладнання для медичних закладів округу. Наприклад, апарати для зовнішньої фіксації кісток на стержневій основі, центрифуги для плазмоліфтинга, кисневі концентратори з виходом для інгаляції, параформалінова камера,помпи безперервного живлення, 12-канальний електрокардіограф, дефібрилятор для Дніпрорудненської лікарні; автоматичний гематологічний аналізатор, новітній рентген вартістю 1 млн. 770 тис. грн. для  Кам'янсько-Дніпровської центральної районної лікарні; апарат ШВЛ вартістю 850 тис. грн.,протипролежневий матрац та лапароскопічна стійка для Василівської багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування та багато іншого. За її підтримки енергодарські медики отримали апарат УЗД експертного класу з доплером загальною вартістю 2 млн. грн.: він вкрай необхідний для обстеження та вчасної діагностики.

Суттєва частина роботи Юлії Яцик – взаємодія з десятками волонтерів. Вони частина команди, яка дає додаткові можливості для ефективної діяльності. Команда Юлії Яцик оперативно включилась в боротьбу з COVID-19. Вона змогли організувати роботу з придбання та розповсюдження масок, антисептиків, а також продуктових наборів  для пенсіонерів.

Особливим пунктом в цьому розділі є надання допомоги лікарням. До медзакладів у всьому окрузі передавались засоби захисту, експрес-тести, пальне, тобто все, що було вкрай необхідно в часи найбільшого ажіотажу.

Зниження тарифів та повернення пільг

Про те, що Юлія Яцик завжди тримає руку на пульсі життя громад на своєму окрузі, свідчить і її реакція на зміни тарифів на газ та електроенергію. У січні 2021 вона подала проєкт Постанови Верховної Ради України для повернення українцям пільги на електроенергію та газ, гарантовані законодавством, зокрема  для тих, хто проживає в 30-ти кілометровій зоні АЕС.

Постійно спілкуючись із жителями округу, народна депутатка висловлює та доносить в Києві їхню позицію щодо тарифоутворення, наприклад, у питанні об’єднання плати за доставку газу та його вартості.

Законотворчість

Юлія Яцик – одна з найдисциплінованіших та найвідповідальніших парламентарів. На її депутатському рахунку ініціювання та участь у розробці 59 законопроєктів, 259 поправок (станом на 28.01)  та  десятки депутатських звернень, у яких вона піднімає кричущі питання: тарифи, ЖКГ, будівництво полігону ТБО під Василівкою, розтрата коштів комунальниками, ситуації на ЗАЕС,  виплата заборгованості працівникам КП «ПКВ» тощо.

Оперативно реагуючи на актуальні проблеми округу, Юлія Яцик ставила и ставить відповідні питання перед місцевими органами влади, міністерствами, відомствами, зокрема, і правоохоронцями, КМУ.Із зареєстрованих законопроєктів десять вже прийняті Верховною Радою.

Підтримка дітей та молоді

Маленькі та великі подарунки отримують за сприянням Юлії Яцик діти та молодь: від приємних  іграшок до важливих тематичних поїздок – з тих, що змінюють життя.

До Дня захисту дітей, новорічних свят команда народної депутатки готує подарунки та розваги: з приємними подарунками-сюрпризами  її представники приходять не лише дитячі заклади, але стають чарівниками просто на вулиці.

До Святого Миколая за підтримки Юлії Григорівни стартувала благодійна акція "Здійсни різдвяну мрію". Щирі дитячі посмішки, здивування в очах – найкраще підтвердження, що акція пройшла успішно.

Для дітей з інклюзивно-ресурсного центру була організована поїздка до Василівського зоопарку. Цікаве дозвілля запам’яталось їм надовго.  Не залишається народний депутат осторонь діточок, які зосталися сам на сам. Так, до дитячого будинка міста Оріхів Юлія Григорівна з помічниками завжди приїздить з іграшками, одягом, безліччю смаколиків та організовує свята для діточок.

Корисною для учнів, вихованців гуртків програмістів зі всього округу виявилась участь у IT-форум: вона розширила горизонти мрій та задала вектор розвитку. Майбутні айтішники змогли безкоштовно побувати на знаковій для регіону події та побачити на власні очі, куди і як мають рухатися, щоб стати успішними.

Увага людям поважного віку

Велика увага приділяється пенсіонерам та ветеранам: матеріальна допомога, продуктові набори та найцінніше… щире слово завжди є в команді Юлії Яцик для людей поважного віку.

Представники депутатки завжди із задоволенням відвідують святкові концерти-вітання – з поздоровленнями, квітами та смаколиками. Найкращі побажання та підтримка адресуються ветеранам, які потребують піклування та уваги.

Додаткові кошти для округа

Як депутатка Верховної Ради Юлія Яцик відстоює інтереси округа на центральному рівні, залучаючи додаткові кошти для реалізації важливих проєктів. Лише за перший рік роботи  із різних фондів державного бюджету та програм разом з командою вона залучила 89,1 млн. грн.

Завдяки цьому реалізуються проєкти з реконструкції стадіону в смт. КомишувахаОріхівського району 16,1 млн. грн.; футбольного поля КЗ «Фізкультурно-оздоровчий клуб «Таврія» у м. Василівці, з капітального ремонту харчоблоку дитячого садочка  № 5 «Сонечко» Василівської міської ради, з капітального ремонту та утеплення дитячого садка в Малій Білозерці, з капітального ремонту спортивного залу  школи-дитячого садкаБлаговіщинської сільської ради. В Оріхові реконструйовано мультифункціональний  майданчик для занять ігровими видами спорту , у Великій Білозерці  виконано капітальний ремонт алеї по вул. Шкільна.

До Державної програми МОН «Спроможна школа для кращих результатів» було включено проект Капітальний ремонт будівлі КЗ «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант», яка передбачає фінансування з державного бюджету на суму 40 млн.грн. (загальна вартість проекту 46 млн. грн.).

Громадські приймальні

Про якість роботи Юлії Яцик та її постійну присутність на територіях свідчить кількість створених і працюючих громадських приймальнь: у Василівці (вул. Театральна, 6), Дніпрорудному (вул. Ентузіастів, 3), Енергодарі (вул. Курчатова, 1), Кам'янка – Дніпровська (вул. Толстого, 16), Великій Білозерці (вул. Центральна, 92).

За цей час були  проведені сотні зустрічей, на які жителі округу приходили з особистими і з колективними зверненнями. Народна депутатка активно відстоює права громадян в кримінальному процесі. Лише за останні шість місяців було отримано більше 700 звернень від жителів округу через порушення під час слідства в кримінальних справах. За кожним випадком були вжиті заходи депутатського реагування. Як правниця депутат добре розуміє важливість відновлення прав на правосуддя. І реагує як на безпосередні звернення, так і на ситуацію загалом. Як зазначалось вище, розробляє та подає законопроєкти, що вирішують саме ці проблеми.

Юлія Яцик регулярно бере участь в круглих столах тазібраннях:надає відповіді на найгостріші питання, чує думку громадськості, які потім трансформує у законопроєкти, формує позицію для голосувань.

Депутат з позицією

Інтереси людей для Юлія Яцик важливіші, ніж партійна дисципліна.  Наприклад, при ухваленні спірного закону про ринок землі  вона виступила з його критикою та проголосувала проти. Адже під час проведених на її окрузі круглих столів за участю представник сільгосппідприємств, фермерів люди висловились проти нього.

— Питання мораторію дуже гостро стоїть в мене на окрузі. На кожній зустрічі з виборцями мене запевняють, що ми втратимо державу, розпродавши землю,  — заявила тоді Юлія Яцик, наголосивши, що до ухвалення таких законів потрібно пройти тривалий та прозорий шлях.

Діяльність Юлії Яцик – безпосередньої на територіях та у Верховній Раді – підтверджує її ефективність: вона дійсно працює для жителів округу.  На досягнутому народна депутатка не має наміру зупинятися. Враховуючи кількість звернень, що постійно надходять до неї, роботи ще багато – і вона буде виконана якісно.

 

Більше та оперативніше про роботу Юлії Яцик

на www.facebook.com/79okrugVasylivka

 

 

Малобілозерська сільська рада оголошує конкурс

 на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше трьох років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше п’яти років.

-  Спеціаліста І категорії відділу освіти Малобілозерської сільської ради.

-  Спеціаліста І категорії у справах дітей Малобілозерської сільської ради.

-  Спеціаліста І категорії з питань Державної реєстрації актів цивільного стану

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше трьох років.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-     електронна декларація про доходи за 2020 рік.

Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися в Малобілозерську сільську раду за адресою с. Мала Білозерка, вул. Центральна, 1, тел.061-75-54-345

Термін подання документів 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.

27.01.2021року.

 

 

Малобілозерська сільська рада оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади директора Комунальної установи «Тополинська ЗОШ І-ІІІ ст. Малобілозерскої сільської ради Василівського району Запорізької області»

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи за за фахом  не менше 3-х років.

Особи, які бажають взяти учать у конкурсі, у продовж 30 днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу подають до конкурсної комісії Малобілозерської сільської ради «За адресою: 71670 с. Мала Білозерка вул. Центральна буд. 1, наступні документи:

  • заява про участь у конкурсі;
  • автобіографія та/ або резюме;
  • дві фотокартки розміром 4х6;
  • копії документів про освіту, з додатками.
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію військового квитка (для військово зобов’язаних);
  • довідку про відсутність судимостей;
  • довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;

Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися в Малобілозерську сільську раду за адресою с. Мала Білозерка, вул. Центральна, 1, тел.061-75-54-345

Термін подання документів 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.

27.01.2021року.

 

 

Оголошення про проведення конкурсу на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Малобілозерський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області

Конкурсна комісія сільської ради з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Малобілозерський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області оголошує конкурс на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Малобілозерський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області.

Конкурс оголошується відповідно до діючогоПорядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’язатвердженого Постановою КМУ від 27 грудня 2017 року №1094.

 

Повна назва підприємства: комунальне некомерційне підприємство «Малобілозерський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області.

Юридична адреса підприємства: вул. В.Чабаненка, 95, с. Балки, Василівський р-н, Запорізька обл.,  71635

Поштова адреса підприємства: вул. В.Чабаненка, 95, с. Балки, Василівський р-н, Запорізька обл.,  71635

Основні напрямки діяльності комунального некомерційного підприємства «Малобілозерський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Малобілозерської сільської ради Василівського районуЗапорізької області викладено у статуті підприємства затвердженого рішенням сільської ради від 10.12.2020р  №17.

Вакантна посада – директор комунального некомерційного підприємства «Малобілозерський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Малобілозерської сільської радиВасилівського району Запорізької області.

 

Термін прийняття документів від кандидатів 15 календарних днів з дня опублікування оголошення конкурсу на веб-сайті Малобілозерської сільської ради з 27січня 2021р – 10 лютого 2021 року.

Останній день прийняття документів 10 лютого 2021 року (включно).

Місце подання документів –Малобілозерська сільська радаВасилівського району Запорізької області, Запорізька обл., Василівський район, с.МалаБілозерка, вулиця Центральна, будинок 1.

Контактний телефон: (06175) 5-41-45.

 

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Перелік документів:

1) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1 Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’язатвердженого Постановою КМУ від 27 грудня 2017 року №1094 (далі Порядок);

2) копію паспорта громадянина України (усі сторінки);

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографію;

5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2 Порядку;

7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі (на флеш носії або диску);

8) довідку МВС про відсутність судимості (оригінал);

9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ (оригінал);

10) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3 Порядку;

11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4 Порядку;

12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Усі копії документів повинні бути засвідчені власноручно (згідно з оригіналом, дата, власний підпис, ПІБ), окрім трудової книжки, яка засвідчується уповноваженою особою за місцем роботи. У разі, якщо претендент не працює, копія трудової книжки засвідчується власноруч претендентом.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

 

Вимоги до претендента та конкурсні пропозиції:

Завдання та обов'язки. Керує згідно з чинним законодавством виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю закладу охорони здоров'я, відповідає за фінансово-господарські результати його діяльності. Організовує розробку та забезпечує реалізацію довгострокової стратегії розвитку закладу на основі потреб громади та ринкової ситуації. Організовує формування та моніторинг виконання операційних планів. Забезпечує виконання усіх зобов'язань перед державним та місцевим бюджетами, державними позабюджетними соціальними фондами, постачальниками, замовниками та кредиторами, а також виконання господарських і трудових договорів. Організовує роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів, спрямовує їх діяльність на розвиток і вдосконалення з урахуванням соціальних та ринкових пріоритетів, підвищення ефективності роботи закладу охорони здоров'я, якості та конкурентоспроможності послуг, що надаються, їх відповідність до стандартів надання медичної допомоги і задоволення потреб замовників і споживачів у відповідних видах медичної допомоги. Веде переговори з представниками власника закладу та замовниками щодо виконання планів та умов надання послуг. Забезпечує залучення коштів на інвестиційні потреби закладу. За необхідності створює та забезпечує роботу опікунських та наглядових громадських рад при закладі. Вживає заходів щодо забезпечення закладу охорони здоров'я кваліфікованими працівниками, а також найкращого використання знань та досвіду працівників. Відбирає та призначає працівників на вакантні посади закладу. Виступає наставником та забезпечує професійний розвиток працівників. Вживає заходів щодо створення безпечних і сприятливих умов праці, додержання вимог законодавства про охорону навколишнього середовища. Забезпечує розроблення, укладення і виконання колективного договору. Вирішує питання щодо фінансово-економічної та господарської діяльності закладу охорони здоров'я в межах наданих йому прав, доручає виконання окремих організаційно-господарських функцій іншим посадовим особам: заступникам директора, керівникам виробничих підрозділів, функціональних підрозділів закладу охорони здоров'я. Здійснює зовнішнє представництво закладу в адміністративних органах, засобах масової інформації тощо. Захищає майнові інтереси закладу охорони здоров'я в суді, органах державної влади та управління. Забезпечує дотримання вимог трудового законодавства. Забезпечує створення на робочому місці в кожному структурному підрозділі умов праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечує додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Забезпечує виконання вимог протипожежної безпеки. Затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, тривалість щоденної роботи та графіки змінності з додержанням установленої тривалості робочого тижня.

Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров'я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси закладу охорони здоров'я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон'юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв'язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.

Кваліфікаційні вимоги.

Керівником закладу (установи) охорони здоров’я може бути особа, яка має вищу освіту, володіє державною мовою, здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки і яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам для керівників закладів (установ) охорони здоров’я, що передбачені чинним законодавством.

Зокрема, Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 78 Охорона здоров’я до посади ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР (ДИРЕКТОР)/НАЧАЛЬНИК (ЗАВІДУВАЧ) ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я, а саме:

- вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування», або «Публічне управління та адміністрування», або «Право», або «Соціальні та поведінкові науки», або «Гуманітарні науки», або «Охорона здоров’я» та спеціалізацією «організація і управління охороною здоров’я».

- стаж роботи - для керівників закладів охорони здоров’я, які надають тільки первинну медичну допомогу – не менше 3-х років стажу за основною спеціальністю або одного року на керівних посадах.

 

За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

- неподання ним необхідних документів;

- його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;

- наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;

- наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

 

Конкурсні пропозиції претендента:

Конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі претендент надає разом з документами.

Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три — п’ять років), в якому передбачаються:

- план реформування закладу протягом одного року;

- заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

- пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

- пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

 Умови оплати праці:

Оплата праці відповідно до вимог чинного законодавства України, рішень Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області.

 Дата та місце проведення конкурсу:

Початком проведення конкурсу вважається дата, на яку призначено засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів.

Строк проведення конкурсу становить не більш як 30 календарних днів.

 Засідання конкурсної комісії будуть проходить у залі засідань Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області за адресою: Малобілозерська сільська  рада, Запорізька обл., Василівський район, с. Мала Білозерка, вулиця Центральна, буд. 1, 71635

Час проведення засідання конкурсної комісії буде додатково повідомлено.

 

___________________________________________________________________________________________________________

До уваги платників податків!

Рішення про встановлення ставок податку та надання пільг встановлені на 2021рік, знаходяться у розділі "Рішення сесій" 2020 рік.

 

_________________________________________________________________

 

 

Шановні користувачі, Пенсійний фонд України інформує про впривадження нового сервісу вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України - призначення пенсії в "один дотик"
За більш детальною інформацією переходьте за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04351831/8ae79762e430d68f52adcd67dbe15a02.pdf

 

__________________________________________________________________________________________________________________

 

Проведення конкурсу на створення офіційної символіки 
Малобілозерської сільської ради

І. Загальні положення

1.1.    Положення про проведення конкурсу на створення офіційної символіки Малобілозерської сільської  ради (далі – Положення) визначає порядок, строки та умови проведення конкурсу на створення офіційної символіки Малобілозерської сільської  ради, вимоги до його учасників, вимоги до конкурсних робіт, тощо.

1.2.    Організатором конкурсу є виконавчий комітет Малобілозерської сільської  ради Василівського району Запорізької області.

1.3.    Конкурс проводиться в наступні етапи та строки:

1 етап – подача заявок на участь у конкурсі та конкурсних робіт – з 13.07.2019р.по 13.08.2019р;

2 етап – перевірка конкурсних робіт на відповідність заявленим вимогам та обрання із них кращих  –  з 14.08.2019 по 16.08.2019року.

3 етап – громадське обговорення конкурсних робіт та голосування – з 19.08.2019 по 23.08.2019року.

4 етап – підбиття підсумків громадського голосування до 23.08.2019;

5 етап – затвердження офіційної символіки  на черговому засіданні сесії Малобілозерської сільської  ради.

1.4.    Порядок проведення громадського обговорення конкурсних робіт та голосування визначається розпорядженням сільського голови.

1.5. Конкурсні роботи, подані після закінчення терміну,зазначеного у пункті 1.3 цього Положення, а також ті, які не відповідають вимогам розділу 4 та 5 цього Положення, до участі у конкурсі не допускаються.

1.6. Виконавчий комітет  Малобілозерської сільської ради залишає за собою право змінити строки проведення конкурсу, а також скасувати конкурс у разі відсутності конкурсних робіт, що відповідають вимогам розділу 4 та 5 цього Положення.

ІІ. Мета і завдання конкурсу

2.1. Конкурс проводиться з метою визначення найкращих конкурсних робіт із створення офіційної символіки Малобілозерської сільської  ради, а саме:

- створення ескізу герба, прапора, та гімну Малобілозерської сільської  ради;

 2.2. Завданнями конкурсу є:

- залучення максимальної кількості учасників до розробки офіційної символіки Малобілозерської сільської  ради;
- пробудження у мешканців територіальної громади почуття патріотизму, поваги та любові до отчого краю, національної самосвідомості;
- розроблення та створення офіційної символіки територіальної громади  (герба, прапора, та гімну).

ІІІ. Порядок участі у конкурсі

3.1. У конкурсі можуть взяти участь як фізичні, так і юридичні особи.

3.2. Участь у конкурсі безкоштовна.

3.3. Для участі у конкурсі особа подає заявку, зразок якої додається, та документи визначені розділом 5 цього Положення.

3.4. Учасники можуть подати як одну, так і декілька конкурсних робіт у різних номінаціях.

3.5. Подача учасником конкурсної роботи означає його згоду на її подальше редагування та використання з метою проведення конкурсу.

3.6. У разі надсилання конкурсних робіт електронною поштою учасник надсилає усі документи в електронному вигляді згідно з вимогами розділу 5 цього Положення.

3.7. До проектів зображень (макетів) обов’язково додається інформація про автора (авторів):
– Прізвище, ім’я, по-батькові;
– Адреса;
– Контактні телефони;
– Інші відомості (вік, освіта, місце роботи, та ін.).

ІV. Вимоги до конкурсних робіт

4.1. Вимоги до ескізу герба прапора та гімну територіальної громади

Герб Малобілозерської сільської ради.

4.1.1. Ескіз герба Малобілозерської сільської  ради повинен бути виконаний на аркуші паперу формату А4. Робота має бути виконана в кольорі. Допускаються різні техніки виконання, в тому числі і комп’ютерна графіка.

4.1.2. Ескіз герба повинен відображати характерні особливості населеного пункту, містити малюнки, або знаки, що здатні передати унікальність та ідентифікувати село Мала Білозерка серед інших населених пунктів.

Прапор Малобілозерської сільської ради.

4.1.3. Ескіз прапора Малобілозерської сільської  ради повинен бути виконаний на аркуші паперу формату А-4. Робота має бути виконана в кольорі. Допускаються різні техніки виконання, в тому числі і комп’ютерна графіка.

4.1.4. На ескізі прапора має бути розміщений герб або його елементи, інші символи. Співвідношення сторін прапора має становити 2:3.

Гімн Малобілозерської сільської ради.

4.1.5. Слова  гімну повинні відображати характерні особливості населеного пункту, історичну складову що здатні передати унікальність та ідентифікувати село Мала Білозерка серед інших населених пунктів.

4.1.6. Гімн може подаватися до комісії як у паперовому вигляді який повинен буди надрукований на листі формату А4, так і у електронному або цифровому.

V. Вимоги до комплекту конкурсних робіт

5.1. На конкурс зі створення ескізу герба та прапора територіальної громади учасник подає (надсилає) наступні документи:

- заявку на участь у конкурсі (у вільній формі);

- кольорове зображення герба територіальної громади (на аркуші паперу формату А4 або в електронному вигляді у форматі jpg, png, gif з розширенням не менше 600 dpi);

- короткий опис герба із зазначенням значення зображених елементів, символів (на аркуші паперу формату А4 або в електронному вигляді у форматі doc, docx);

- кольорове зображення прапора територіальної громади (на аркуші паперу формату А4 або в електронному вигляді у форматі jpg, png, gif з розширенням не менше 600 dpi);

- короткий опис прапора із зазначенням значення його кольорової гамми та зображених на ньому елементів і символів (на аркуші паперу формату А4 або в електронному вигляді у форматі doc, docx).

5.2. З метою виготовлення ескізного проекту герба і прапора Учасник конкурсу повинен:
1) виявити, вивчити і встановити зміст і причини виникнення всіх давніх знаків, які використовувалися територіальною громадою села, міста, району чи області;
2) у випадку використання у давньому гербі символів, поширених в інших знаках, ввести додаткові геральдичні фігури, які вказували би на приналежність нового герба конкретній території чи територіальній громаді;
3) у разі вживання у давньому гербі елементів, не придатних для використання у сучасних умовах, та у разі відсутності будь-яких даних про давні герби розробляються нові знаки.
Для досягнення юридичної та геральдичної грамотності при створенні знаків велике значення має використання сюжетів легенд, пов’язаних із виникненням та розвитком села, району чи області, розкриття змісту назви поселення, відображення якихось специфічних місцевих особливостей.

VI. Порядок подачі конкурсних робіт

6.1. Конкурсні роботи подаються або надсилаються поштою до виконавчого комітету Малобілозерської сільської ради на адресу: 71670 вул. Центральна 1, с. Мала Білозерка, Василівський район, Запорізька область.

6.2. Конкурсні роботи, що подаються в електронному вигляді, надсилаються на електронну скриньку 04351831@ukr.net з поміткою у назві теми листа «Герб та прапор територіальної громади»

 

Звертаємо Вашу увагу на те, що кожна робота повинна супроводжуватись описом.

__________________________________________________________________________________________________________________

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо розробки місцевої символіки

___________________________________________________________________________________

1. Методичні рекомендації

Ці методичні рекомендації є обов’язковими до використання при розробці знаків місцевої символіки, що підлягає державній реєстрації – гербів та прапорів територіальних громад, районів та областей.

При розроблені інших знаків місцевої символіки також варто враховувати ці рекомендації.

  1. Загальні підходи до розробки герба та прапора територіальної громади, району, області

2.1. Розробка герба та прапора територіальної громади покладається на робочу групу, що створюється для цього розпорядженням відповідно сільського, селищного, сільського голови чи рішенням відповідної місцевої ради.

2.2. Розробка проектів герба та прапора має бути максимально відкритою, до процесу пошуку матеріалів та ідей для місцевої символіки має бути залучено місцевих краєзнавців, активістів, жителів громади, консультантів-художників, геральдистів.

2.3. При підготовці проектів герба та прапора територіальної громади слід враховувати такі особливості:

1) Для територіальних громад, що утворені на основі історичних міст, селищ та сіл (далі – поселень), котрі мали давніше міські права, проводиться:

– виявлення, вивчення та встановлення змісту і причин виникнення всіх давніх знаків, які використовувалися, з пізнішою реставрацією герба за можливим найдавнішим зображенням;

– у випадку використання в давньому гербі символів, поширених в інших знаках, допускається вводити додаткові елементи, котрі вказували б на приналежність нового герба конкретній території чи територіальній громаді;

– у разі вживання у давньому гербі елементів, що не придатні для використання у сучасних умовах (скажімо – знаки окупаційної влади, символи інших держав чи ідеологічні символи) та у разі відсутності будь-яких даних про давні герби здійснюється розробка нового знака.

2) Для територіальних громад, що утворені на основі давніх поселень, які отримали міські права в кінці ХІХ початку ХХ ст., та мали власні символи на давніх печатках можуть використовуватись ці символи із урахуванням положень пп.1).

3) Для територіальних громад, утворених на основі поселень, які не мали власних символів розробляється зразок нового герба та прапора.

Для досягнення повноцінності герба при створенні нових знаків велике значення має використання сюжетів легенд, пов’язаних із розвитком території чи виникненням населеного пункту, розкриття змісту назви поселення (або версії про походження топоніма), відображення якихось специфічних місцевих особливостей, котрі підкреслюватимуть у гербі індивідуальність конкретного гербоносія та не втратять свого значення протягом тривалого часу (територіальні та географічні особливості, візерунки вишивок т.ін.).

  1. Загальні вимоги до графічного та кольорового зображення герба

3.1. Герб територіальної громади за своєю композицією, графічними та кольровими рішенням має відповідати вимогам викладеним у цих рекомендаціях.

1) Герб подається  у щиті.

Рекомендована форма щита для  територіальних громад міст, селищ і сіл – із заокругленою нижньою частиною.

символіка1

Малюнок 1. Варіанти зовнішнього оздоблення (перший і другий КАРТУШІ І КОРОНИ)

Перший та другий варіант картуша застосовується для гербів сільських територіальних громад,  третій – для селищних та міських територіальних громад, або для сільських, де центром є історичне село, яке в минулому мало статус міста.

2) Для герба застосовуються метали (срібло і золото) та кольори (синій, червоний, чорний, зелений і пурпуровий).

символіка2

Обов’язковим є дотримання правила геральдичної колористики, за яким можна наносити “металеві” фігури у “кольоровому” полі щита та навпаки, але недопустимо наносити “метал” на “метал” чи “колір” на “колір” (наприклад – зелений елемент на синьому полі неприпустимий).

3) Гербовий малюнок має відповідати вимогам геральдичної композиції.

4) У щиті герба можуть застосовуватися ділення.

символіка3

Малюнок 2. Варіанти ділення щита (не виключний перелік, допускаються і інші варіанти ділення)

Бажаним є використання однопольових гербів або з малою кількістю ділень, що диктується як історичною традицією, так і вимогами виразності знака.

5) У щиті герба можуть використовуватись геральдичні і негеральдичні фігури. Бажано застосовувати невелику кількість фігур, не перевантажуючи герб.

Розміщення фігур на щиті має відповідати таким вимогам:

 символіка4 Зображені у полі щита й повернуті у профіль людські постаті, тварини, риби, птахи, фантастичні та легендарні істоти мають дивитися геральдично праворуч (вліво від глядача, оскільки в геральдиці сторони рахуються з точки зору того, хто несе щит). Виняток робиться у випадку зображення у щиті двох таких істот, які можуть бути повернуті одна до одної обличчям або спинами. При зображенні у полі щита рухомих засобів (наприклад: човен, тварина, що біжить і т. п.) напрямок іхнього руху має бути геральдично вправо (вліво від глядача).

6) Малюнок має бути двомірним, без півтіней і перспективних зображень.

7) До гербового малюнку (у щит) не дозволяється вносити зображення Державного герба України, дату заснування, назву гербоносія чи інші. Такі деталі можуть вкомпоновуватися поза щитом, на додаткових планках чи стрічках при використанні герба на значках, в’їзних знаках, вимпелах, сувенірах тощо.

8) Не допускається використання у гербах, позащитових елементах та прапорах символів і атрибутів іноземних держав.

9) Символіка герба має відображати одну або кілька особливостей поселення (наприклад: його назву, причини розвитку, специфічних місцевих представників фауни чи флори і т. п.). Недоцільно перенасичувати герб багатьма сюжетами або вносити до нього поширені елементи (шестерня, колосок, хвильки), котрі можуть характеризувати і будь-яке інше місто. Необхідно також уникати т. зв. “гібридних” фігур (скажімо, півколби і півшестерні).

  1. Загальні вимоги до графічного та кольорового зображення прапора

4.1. Графічна та кольорова композиція прапора має бути пов’язана з гербом:

– повторює гербовий малюнок без щита;

– має кольори та окремі елементи герба;

– несе зображення герба у щиті (хоча цей принцип не вважається кращою практикою).

4.2. В окремих випадках, виходячи із історичних традицій прапор може мати самостійне кольорове рішення не пов’язане із зображенням герба.

4.3.  У прапорі, на відміну від герба, можливе використання більшої кількості кольорів та їх відтінків (замість срібла і золота доцільно вживати відповідно білий і жовтий колір; (срібними й золотими можуть залишатися елементи герба, якщо він наноситься на прапорі).

4.4.  Для прапора обов’язково нормується співвідношення сторін та пропорції основних фігур, оскільки цей символ може тиражуватися у різних розмірах і в усіх випадках має відповідати еталонному зображенню. Розміри та вигляд древка чи навершя (вістря) не нормуються.

4.4. Прапори територіальних громад мають квадратну форму. Можуть застосовуватися як звичайні прапори (з вертикальним кріпленням до древка), з додатковим горизонтальним кріпленням (у стаціонарних умовах – в сесійному залі чи кабінеті міського голови) або як хоругви (тільки з горизонтальним кріпленням).

  1. Окремі положення

5.1.  У гербах сільських територіальних громад рекомендується щит вписувати у декоративний картуш та увінчувати:

– для територіальних громад, де центром є історичне село, яке колись мало міські права,  – червоною міською мурованою короною з трьома зубцями;

– для решти – золотою сільською короною.

5.2. У гербах міських територіальних громад рекомендується щит вписувати у декоративний картуш та увінчувати срібною міською мурованою короною з трьома зубцями, для історичних міст застосовується червоний колір корони.

 

__________________________________________________________________________________________________________________

«Малобілозерська  сільська  рада  Василівського  району Запорізької  області доводить до відома громадян, які проживають в селі Мала Білозерка  та  гостей, які перебувають  в  населенному пункті,  про початок  з  01.02. 2018 року  робіт  з  реконструкції  мереж  вуличного освітлення  наступних  вулиць села:  по вул.  Першотравневій  від  КТП  41/585  Ф2;  вул. Шахтарській  від КТП  41/567  Ф3;  вул. Першотравневій  від  КТП  41/528  Ф1;  вул. Першотравневій  від  КТП  46/535  Ф2;  вул. Героїв,  вул. Зарічна  від  КТП 44/234 Ф1, Ф2; вул. Поштова,  вул. Шутова  від 45/274  Ф2;  вул. Танкістів  від  КТП  46/256  Ф3;  вул. Танкістів  від  КТП  46/427  Ф2;  вул. Зелінського,  вул. Шкільна  від  КТП  45/531  Ф1, Ф2;  вул. Шкільна  від  КТП  45/594  Ф2.»

__________________________________________________________________________________________________________________

1) Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації «Генеральний план села Новобілозерка та План зонування села Новобілозерка Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області (у складі генерального плану)».

1.Замовник: Малобілозерська сільська рада Василівського району Запорізької області,  адреса: вул. Центральна,1    с. Мала Білозерка, Василівський р-н, Запорізька обл., 71670

тел./факс: (06175) 54-3-45,тел.54-5-42

E-mail: 04351831@ ukr.net Код ЄДРПОУ  04351831

2. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.

-        Вид документа державного планування - містобудівна документація місцевого рівня, Генеральний план села є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту, що розробляється на виконання статті 17 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”.

- Основні цілі документа державного планування - генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

- Зв’язок з іншими документами державного планування – генеральний план розробляється у розвиток рішень Генеральної схеми планування території України, схеми планування території області та Схеми планування території Василівського району Запорізької області, затвердженої рішенням Василівської районної ради Запорізької області 20 грудня 2017 року № 4.

 У свою чергу рішення генерального плану є основою для розроблення плану зонування території населеного пункту та надалі деталізуються й уточнюються у детальних планах територій.

Склад та зміст генерального плану визначається ДБН Б.1.1-15:2012 “Склад та зміст генерального плану населеного пункту”. Рішення генерального плану мають відповідати вимогам ДБН Б.2.2-12:2018 “Планування і забудова територій”, а також широкого кола інших державних будівельних норм та державних стандартів України.

Генеральний план визначає основні принципи і напрямки планувальної організації та функціонального призначення території, формування системи громадського обслуговування населення, організації вулично-дорожньої та транспортної мережі, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища історичних населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території.

Генеральний план с.Новобілозерка Василівського району Запорізької області розроблено на замовлення Малобілозерської сільської ради. Рішення Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області. Шістнадцята сесія сьомого скликання.  № 29 від 10.08.2017р.

  1. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів);

Розроблення Генерального плану села Новобілозерка передбачає формування проектних рішень на всю територію села у відповідності до  схеми планування території Василівського району Запорізької області. Проектні рішення генерального плану охоплюють усі види діяльності, які провадяться або провадження яких заплановане в перспективі на території села. На території населеного пункту відсутні види діяльності або об’єкти, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі відсутнє визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів);

4. Ймовірні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

Генеральний план населеного пункту є комплексним документом, проектні рішення якого в різній мірі та формі можуть впливати на стан довкілля та здоров’я населення. Виконання стратегічної екологічної оцінки проекту Генерального плану с. Новобілозерка передбачає аналіз та оцінку ймовірних наслідків та ризиків реалізації проектних рішень Генерального плану як на окремі компоненти довкілля (ґрунти, поверхневі та підземні водні ресурси, атмосферне повітря, рослинний і тваринний світ), так і на комплексні умови території – мікроклімат та ландшафти, розвиток природних процесів, а також на здоров’я населення. Планована діяльність позитивно впливатиме на навколишнє природне та соціальне середовище населеного пункту,  що виражатиметься в наступному: встановлення планувальної організації та функціонального призначення території села, формування системи громадського обслуговування населення, організації вулично-дорожньої та транспортної мережі, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів,  створення нових робочих місць, стабільної зайнятості, підвищенні прибуткової частини місцевого бюджету, збільшенні податкових відрахувань в соціальні фонди, благоустроїв території, покращенні соціально-економічної атмосфери регіону.

б) для територій з природоохоронним статусом;

На території с. Новобілозерка відсутні території з природоохоронним статусом;

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

Зважаючи на географічне положення с.Новобілозерка транскордонні наслідки реалізації проектних рішень Генерального плану с. Новобілозерка для довкілля, у тому числі здоров’я населення, не очікуються.

5.      Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.

Відсутні альтернативи для  генерального плану с. Новобілозерка, які необхідно розглянути. Якщо документ державного планування – генеральний план с. Новобілозерка не буде затверджено, порушуються вимоги Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Земельного кодексу України та інших законодавчих актів України.

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Предметом стратегічної екологічної оцінки є проектні рішення генерального плану населеного пункту, їх потенційний вплив на стан довкілля та здоров’я населення.

З огляду на стратегічний характер такого виду документації як генеральний план, ключове значення у виконанні стратегічної екологічної оцінки проекту такого документу мають методи стратегічного аналізу. Насамперед, буде застосований аналіз контексту стратегічного планування, що передбачає встановлення зв’язків з іншими документами державного планування та дослідження нормативно-правових умов реалізації рішень генерального плану.

Застосування цільового аналізу при проведенні стратегічної екологічної оцінки дозволить встановити відповідність рішень генерального плану загальним цілям охорони довкілля та забезпечення безпечного для здоров’я населення середовища існування.

Оцінка кумулятивних ефектів дозволить оцінити як сукупний вплив кількох об’єктів, так і накладений вплив минулих, поточних, а також проектних чинників. Комплекс методів проведення стратегічної екологічної оцінки проекту генерального плану с. Новобілозерка може бути розширений та поглиблений в залежності від характеру проектних рішень та методологічного досвіду розробників стратегічної екологічної оцінки.

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

У ході виконання стратегічної екологічної оцінки передбачається розглянути доцільність запровадження заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків реалізації проектних рішень Генерального плану с. Новобілозерка на довкілля та стан здоров’я населення, які мають успішні приклади впровадження в інших містах України або світу, у першу чергу щодо:

- оптимізації планувальної організації виробничо-комунальних територій та забезпечення їх санітарно-гігієнічної сумісності з житловою та громадською забудовою, дотримання нормативних санітарно-захисних зон та відстаней від промислових, комунальних, транспортних та інших об’єктів, що є джерелами забруднення навколишнього середовища;

- трансформації та розвитку транспортної мережі с. Новобілозерка з урахуванням необхідності забезпечення протишумового захисту та дотримання нормативних санітарних розривів;

- розширення мережі зелених насаджень загального та обмеженого користування з урахуванням нормативних показників; формування зелених насаджень спеціального призначення;

- забезпечення дотримання режиму природоохоронних територій у межах села;

- підвищення ефективності системи санітарного очищення території населеного пункту;

- проведення реконструкції комунальних систем та об’єктів тепло-, електро- і водопостачання шляхом впровадження новітніх енергоефективних технологій та використання відновлювальних джерел енергії задля заощадження традиційних паливно- енергетичних ресурсів.

Окрім того, повинні бути враховані затверджені нормативно-правовими актами України заходи визначені законодавством та нормативно-правовими актами щодо запобігання, зменшення та пом’якшення негативних впливів на довкілля та стан здоров’я населення.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

Структура звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається статтею 11 Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку” і складається з наступних розділів:

1. Зміст та основні цілі генерального плану с. Новобілозерка, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2. Характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану;

3. Характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу;

4. Екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються генерального плану с.Новобілозерка;

5. Зобов’язання/вимоги у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються генерального плану с. Новобілозерка, а також шляхи врахування таких зобов’язань/вимог під час підготовки документа державного планування;

6. Опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

7. Заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання генерального плану                               с. Новобілозерка;

8. Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення;

9. Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання генерального плану с. Новобілозерка для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

10. Розраховане на широку аудиторію резюме нетехнічного характеру звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту генерального плану                                   с. Новобілозерка.

Зміст звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається змістом та характером проектних рішень генерального плану з урахуванням сучасних знань і методів оцінювання.

Розділ «Охорона навколишнього природного середовища» в обсязі звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту є невід’ємною складовою генерального плану.

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації «Генеральний план села Новобілозерка та план зонування села Новобілозерка Василівського району Запорізької області. (у складі генерального плану)» подаються до Малобілозерської  сільської  ради  Василівського району Запорізької області,

адреса : вул. Центральна,1    с. Мала Білозерка, Василівський р-н, Запорізька обл., 71670

тел./факс: (06175) 54-3-45,тел.54-5-42

E-mail: 04351831@ ukr.net Код ЄДРПОУ  04351831

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________

 

2) Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації «Генеральний план села Мала Білозерка Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області. Оновлення з розширенням меж населеного пункту».

 

1.Замовник: Малобілозерська сільська рада Василівського району Запорізької області,  адреса: вул. Центральна,1    с. Мала Білозерка, Василівський р-н, Запорізька обл., 71670

тел./факс: (06175) 54-3-45,тел.54-5-42

E-mail: 04351831@ ukr.net Код ЄДРПОУ  04351831

2. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.

-        Вид документа державного планування - містобудівна документація місцевого рівня, Генеральний план села є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту, що розробляється на виконання статті 17 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”.

- Основні цілі документа державного планування - генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

- Зв’язок з іншими документами державного планування – генеральний план розробляється у розвиток рішень Генеральної схеми планування території України, схеми планування території області та Схеми планування території Василівського району Запорізької області, затвердженої рішенням Василівської районної ради Запорізької області 20 грудня 2017 року № 4.

 У свою чергу рішення генерального плану є основою для розроблення плану зонування території населеного пункту та надалі деталізуються й уточнюються у детальних планах територій.

Склад та зміст генерального плану визначається ДБН Б.1.1-15:2012 “Склад та зміст генерального плану населеного пункту”. Рішення генерального плану мають відповідати вимогам ДБН Б.2.2-12:2018 “Планування і забудова територій”, а також широкого кола інших державних будівельних норм та державних стандартів України.

Генеральний план визначає основні принципи і напрямки планувальної організації та функціонального призначення території, формування системи громадського обслуговування населення, організації вулично-дорожньої та транспортної мережі, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища історичних населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території.

Генеральний план с. Мала Білозерка Василівського району Запорізької області розроблено на замовлення Малобілозерської сільської ради. Рішення Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області. Шістнадцята сесія сьомого скликання.  № 28 від 10.08.2017р.

  1. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів);

Розроблення Генерального плану села Мала Білозерка передбачає формування проектних рішень на всю територію села у відповідності до  схеми планування території Василівського району Запорізької області. Проектні рішення генерального плану охоплюють усі види діяльності, які провадяться або провадження яких заплановане в перспективі на території села. На території населеного пункту відсутні види діяльності або об’єкти, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі відсутнє визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів);

4. Ймовірні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

Генеральний план населеного пункту є комплексним документом, проектні рішення якого в різній мірі та формі можуть впливати на стан довкілля та здоров’я населення. Виконання стратегічної екологічної оцінки проекту Генерального плану с. Мала Білозерка передбачає аналіз та оцінку ймовірних наслідків та ризиків реалізації проектних рішень Генерального плану як на окремі компоненти довкілля (ґрунти, поверхневі та підземні водні ресурси, атмосферне повітря, рослинний і тваринний світ), так і на комплексні умови території – мікроклімат та ландшафти, розвиток природних процесів, а також на здоров’я населення. Планована діяльність позитивно впливатиме на навколишнє природне та соціальне середовище населеного пункту,  що виражатиметься в наступному: встановлення планувальної організації та функціонального призначення території села, формування системи громадського обслуговування населення, організації вулично-дорожньої та транспортної мережі, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів,  створення нових робочих місць, стабільної зайнятості, підвищенні прибуткової частини місцевого бюджету, збільшенні податкових відрахувань в соціальні фонди, благоустроїв території, покращенні соціально-економічної атмосфери регіону.

б) для територій з природоохоронним статусом;

На території с. Мала Білозерка відсутні території з природоохоронним статусом;

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

Зважаючи на географічне положення с. Мала Білозерка транскордонні наслідки реалізації проектних рішень Генерального плану с. Мала Білозерка для довкілля, у тому числі здоров’я населення, не очікуються.

5.      Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.

Відсутні альтернативи для  генерального плану с. Мала Білозерка, які необхідно розглянути. Якщо документ державного планування – генеральний план с. Мала Білозерка не буде затверджено, порушуються вимоги Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Земельного кодексу України та інших законодавчих актів України.

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Предметом стратегічної екологічної оцінки є проектні рішення генерального плану населеного пункту, їх потенційний вплив на стан довкілля та здоров’я населення.

З огляду на стратегічний характер такого виду документації як генеральний план, ключове значення у виконанні стратегічної екологічної оцінки проекту такого документу мають методи стратегічного аналізу. Насамперед, буде застосований аналіз контексту стратегічного планування, що передбачає встановлення зв’язків з іншими документами державного планування та дослідження нормативно-правових умов реалізації рішень генерального плану.

Застосування цільового аналізу при проведенні стратегічної екологічної оцінки дозволить встановити відповідність рішень генерального плану загальним цілям охорони довкілля та забезпечення безпечного для здоров’я населення середовища існування.

Оцінка кумулятивних ефектів дозволить оцінити як сукупний вплив кількох об’єктів, так і накладений вплив минулих, поточних, а також проектних чинників. Комплекс методів проведення стратегічної екологічної оцінки проекту генерального плану с. Мала Білозерка може бути розширений та поглиблений в залежності від характеру проектних рішень та методологічного досвіду розробників стратегічної екологічної оцінки.

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

У ході виконання стратегічної екологічної оцінки передбачається розглянути доцільність запровадження заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків реалізації проектних рішень Генерального плану с. Мала Білозерка на довкілля та стан здоров’я населення, які мають успішні приклади впровадження в інших містах України або світу, у першу чергу щодо:

- оптимізації планувальної організації виробничо-комунальних територій та забезпечення їх санітарно-гігієнічної сумісності з житловою та громадською забудовою, дотримання нормативних санітарно-захисних зон та відстаней від промислових, комунальних, транспортних та інших об’єктів, що є джерелами забруднення навколишнього середовища;

- трансформації та розвитку транспортної мережі с. Мала Білозерка з урахуванням необхідності забезпечення протишумового захисту та дотримання нормативних санітарних розривів;

- розширення мережі зелених насаджень загального та обмеженого користування з урахуванням нормативних показників; формування зелених насаджень спеціального призначення;

- забезпечення дотримання режиму природоохоронних територій у межах села;

- підвищення ефективності системи санітарного очищення території населеного пункту;

- проведення реконструкції комунальних систем та об’єктів тепло-, електро- і водопостачання шляхом впровадження новітніх енергоефективних технологій та використання відновлювальних джерел енергії задля заощадження традиційних паливно- енергетичних ресурсів.

Окрім того, повинні бути враховані затверджені нормативно-правовими актами України заходи визначені законодавством та нормативно-правовими актами щодо запобігання, зменшення та пом’якшення негативних впливів на довкілля та стан здоров’я населення.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

Структура звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається статтею 11 Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку” і складається з наступних розділів:

1. Зміст та основні цілі генерального плану с. Мала Білозерка, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2. Характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану;

3. Характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу;

4. Екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються генерального плану с. Мала Білозерка;

5. Зобов’язання/вимоги у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються генерального плану с. Мала Білозерка, а також шляхи врахування таких зобов’язань/вимог під час підготовки документа державного планування;

6. Опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

7. Заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання генерального плану с. Мала Білозерка;

8. Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення;

9. Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання генерального плану с. Мала Білозерка для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

10. Розраховане на широку аудиторію резюме нетехнічного характеру звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту генерального плану с. Мала Білозерка.

Зміст звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається змістом та характером проектних рішень генерального плану з урахуванням сучасних знань і методів оцінювання.

Розділ «Охорона навколишнього природного середовища» в обсязі звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту є невід’ємною складовою генерального плану.

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації «Генеральний план села Мала Білозерка Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області. Оновлення з розширенням меж населеного пункту» подаються до Малобілозерська сільська рада Василівського району Запорізької області,

адреса : вул. Центральна,1    с. Мала Білозерка, Василівський р-н, Запорізька обл., 71670

тел./факс: (06175) 54-3-45,тел.54-5-42

E-mail: 04351831@ ukr.net Код ЄДРПОУ  04351831

Увага ваканcія!

02.02.2021року Малобілозерська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Комунальної установи «Тополинська ЗОШ І-ІІІ ст. Малобілозерскої сільської ради Василівського району Запорізької області»

14:03 10.12.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь