A A A K K K
для людей із порушенням зору
Малобілозерська громада
Запорізька область, Василівський район

Останні оголошення

Дата: від до Скинути

 

Для ознайомлення з останніми актуальними новинами 
гортайте сторінку повністю

_________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без описуДії під час втрати житла

 

Дії під час обстрілу

Йодна прифілактикаПоради психологів

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуУВАГА

КАРАНТИН​Фото без опису

 

 

ВІДВІДУВАННЯ МАЛОБІЛОЗЕРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ БЕЗ ЗАСОБІВ ІНДИВІЗУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ З А Б О Р О Н Е Н О!

ВІДСУТНІСТЬ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТЯГНЕ ЗА СОБОЮ НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ ЗГІДНО ДІЮЧОГО ЗАКОНОДАВСТВА.

__________________________________________________________________________________________________

Фінансові послуги для бізнесу на Гіді з державних послуг

https://thedigital.gov.ua/news/finansovi-poslugi-dlya-biznesu-na-gidi-z-derzhavnikh-poslug

 

 

Послуги для аграріїв на Гіді з держпослуг

https://thedigital.gov.ua/news/poslugi-dlya-agrariiv-na-gidi-z-derzhposlug

 

 

 

Електронний кабінет особи з інвалідністю

 

Міністерством соціальної політики України впроваджено послугу «Електронний кабінет особи з інвалідністю», який забезпечує зручний оперативний спосіб подачі онлайн-пакету документів для забезпечення засобами реабілітації, перегляд стану опрацювання зазначених заяв, контроль за станом виконання замовлення.

Електронний кабінет особи з інвалідністю надає можливість своїм користувачам подавати документи, необхідні для взяття на облік, для безоплатного отримання технічних та інших засобів реабілітації (далі – ТЗР), а також отримувати корисну інформацію про події та новини, в тому числі, в сфері забезпечення ТЗР.

Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує:

- доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі - КЕП);

- особам, зареєстрованим в Централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;

- особам, інформація про яких відсутня в Централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в Централізованому банку даних з проблем інвалідності із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;

- можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви щодо забезпечення ТЗР та пакету документів;

- доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, переліку виробників ТЗР та надавачів соціальних послуг;

- можливість надсилання інформаційних повідомлень з Централізованому банку даних з проблем інвалідності на електронну скриньку при виникненні обставин, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;

- проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення ТЗР та оцінки якості наданих послуг.

Доступ до електронного кабінету можливий за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua або на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням «Електронний кабінет особи з інвалідністю» у розділі «Е‑Сервіси».

Ознайомитись з інструкцією користувача електронного кабінету особи та навчальним відео можливо за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/20999.html.

У разі виникнення додаткових питань щодо функціонування електронного кабінету особи з інвалідністю Ви можете звернутись до управління соціального захисту населення за телефоном: 7 – 20- 55.

 

УСЗН Василівської РДА

 

 

 

 

Контакти найбільших постачальників комунальних послуг області

ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» - постачальник електричної енергії (https://zpep.com.ua), телефон контакт-центру 061 228-22-20;

ТОВ «Запоріжгаз збут» - постачальник природного газу (https://zpgaszbut.com.ua), телефон контакт-центру 061 228-74-04;

ТОВ «Газ Ресурс Компані» - постачальник природного газу (https://gazresurs.com.ua), контактний телефон (061) 945 02 00).

 

 

Сплачуйте єдиний соціальний внесок у розмірі не менше мінімального та отримуйте страховий стаж за повний календарний місяць

 

Питання легального оформлення трудових відносин та виплати заробітної плати не менше мінімального розміру встановленого державою є одним з найбільш актуальних питань сьогодення.                                                             На жаль, багато працівників отримують офіційну зарплату меншу за мінімальну, що є явною ознакою прихованої зайнятості та виплати заробітної плати “у конверті”.

         Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області постійно проводить аналіз та здійснює моніторинг відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо дотримання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`зкове державне соціальне страхування”.

         Так, протягом 2021 року по Малобілозерській сільській територіальній громаді суб`єкти господарювання не здійснили доплату до мінімального страхового внеску по 22 застрахованим особам. Відповідно зарахування страхового стажу буде здійснено пропорційно сплаченим страховим внескам, у зв`язку з чим у розрахунок стажу для визначення права на пенсію увійде не повний робочий місяць.

Варто зазначити, що починаючи з 2022 року право на призначення пенсії за віком після досягнення 60 років мають особи за наявності страхового стажу не менше 29 років, а з 2028 не менше 35 років. Тому зарахування кожного місяця роботи до страхового стажу є досить важливим.

Згідно Закону України “Про Державний бюджет України на 2022 рік” з 1 січня поточного року мінімальна заробітна плата складає 6500 грн., а з 1 жовтня 2022 року - 6700 грн.

Відповідно мінімальний розмір єдиного соціального внеску, який необхідно сплатити для врахування періодів стажу при призначені пенсії з 1 січня складає 1430 грн., з 1 жовтня — 1474 грн.                                    

 

 Головне управління Пенсійного Фонду України в Запорізькій області

 

 

 

 

Фото без опису

 

«Час настав» – новий проєкт з підтримки материнства

Асоціація міст України інформує про новий проєкт з підтримки материнства, співорганізатором якого виступає партнер АМУ ГО «Лада» (Меморандум про співпрацю був підписаний у 2019 році).

 

«Час настав»  - це безкоштовний навчальний онлайн курс для мам з маленькими дітьми, які вирішили повернутися на ринок праці. Незалежно від того, чи хоче вона змінити професію, чи повернутися на попереднє місце роботи чи створити власну справу, курс буде цікавим та корисним. Якщо її діти вже не дуже маленькі, але тема актуальна, теж буде актуально. Якщо дітей немає, все одно можуть зареєструватися, але тоді не всі блоки будуть актуальними.

 

Початок курсу: 17 січня 2022 року.

 

Реєстрація відкрита за посиланням - https://t.me/chas_nastav_bot

 

Організатори - Проєкт «Я зможу!» Фонду Олени Пінчук спільно з Громадською організацією «Лада» за підтримки Фундації Кока-Кола оголошують набір жінок до навчального курсу «Час настав». 

 

 Курс складається з трьох блоків:

 

- Материнство і робота (6 лекцій). 

Експерти розкажуть, як адаптувати свої материнські обов'язки до нового етапу в житті (грудне вигодовування та сон, самооцінка та самоцінність, адаптація мами і дитини).

 

- Материнство і самореалізація (6 лекцій).

Експерти поділяться, як знайти покликання, як бути лідером свого життя і розібратися з тайм менеджментом, розкажуть про громадську діяльність і про роботу фрілансером, поділяться секретами написання резюме та підготовки до співбесіди.

 

- Материнство і свій бізнес (6 лекцій).

Експерти допоможуть зрозуміти, чи насправді, учасниця хоче бути підприємцем, як тестувати ідеї, як розробляти бізнес план та де взяти на це фінансування. 

 

З повагою, консультантка ЗРВ АМУ з питань комунікацій Бахітна І.В. тел. 050-342-40-03.

 

 

Про національний проєкт "Фільтр"

https://filter.mkip.gov.ua/

 

 

 

Про популяризацію Гіду

з державних послуг

https://drive.google.com/drive/folders/1jPh0sfildHMXwR6KlRcgdfd82vOgiHDh.

 

 

Доступний інсулін

 

З 1 жовтня змінюється маршрут пацієнтів  із цукровим діабетом до безоплатного інсуліну. Щоб отримати інсулін безоплатно або з доплатою у будь-якій аптеці, яка має договір з НСЗУ за напрямком реімбурсації інсулінів, пацієнту потрібен електронний рецепт.

Дуже важливо, щоб з початком дії нового механізму відшкодування вартості інсулінів пацієнти із діабетом не втратили доступ до життєво необхідних ліків.  Тому у найближчі два дні можна і потрібно отримати інсулін за старим маршрутом:

1. Прийти на прийом до свого лікуючого лікаря ендокринолога та отримати в нього паперовий рецепт на препарат інсуліну.

2. У найближчі два дні завітати з паперовим рецептом до аптеки та отримати інсулін.

Ці кроки дозволять пацієнтам мати певний запас інсулінів у перші тижні жовтня і не залишились без потрібних ліків  через те, що не встигли опанувати новий маршрут.

Наступний рецепт на інсулін буде вже виключно електронний. Перший електронний рецепт на інсулін виписує лікар-ендокринолог, а перед цим він обов’язково має створити індивідуальний план лікування для пацієнта і внести його в електронну систему охорони здоров’я. Без створеного плану лікування пацієнт не отримає електронний рецепт, і, відповідно, інсулін - безоплатно або з доплатою.

 

 

 

Про проведення засідання районної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Василівській РДА

В великій залі Василівської РДА 08.09.2021 проведено засідання районної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Василівській РДА у новому форматі. Розпорядженням голови Василівської РДА затверджено оновлений склад членів РНПК –  залучені представники колишніх районів   Василівського, Михайлівського, Камянсько – Дніпровського, Великобілозерського.

         До розгляду членів РНПК було запропоновано ряд нагальних питань:

  • щодо недопущення занесення та розповсюдження захворювання африканської чуми свиней на території Василівського району;
  • про посилення заходів профілактики грипу птиці на території Василівського району;
  • про посилення заходів боротьби зі сказом тварин на території Василівського району.

 

Стосовно першого питання порядку денного заслухано інформацію начальника Михайлівського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області Ірини КОНОВАЛЕНКО, яка наголосила, що ситуація щодо африканської чуми свиней залишаться дуже напруженою. Починаючи з 2012 року на території України зафіксовано 546 випадків захворювання на африканську чуму свиней, з початку 2021 року зафіксовано 11 випадків захворювання на африканську чуму свиней. В Запорізькій області в період з 2012 року по теперішній час зареєстровано 12 спалахів хвороби . Останній випадок захворювання на африканську чуму свиней зафіксований 27.08.2021 року у приватному секторі в м. Молочанськ Пологівського (Токмацького) району. Слухали - співдоповідачів - в.о. директора НПП «Великий Луг» Йосипенко Тамару Дмитрїївну; заступника директора з питань тваринництва ПрАТ «Племзавод Степной» - Назаревича Юрія Миколайовича. У зв’язку з погіршенням епізоотичної ситуації щодо африканської чуми свиней в Україні в тому числі в Запорізькій області, та з метою недопущення заносу і розповсюдження цього захворювання на території Василівського району Державна надзвичайна протиепізоотична комісія одностайно затвердила «План заходів щодо недопущення поширення та ліквідації захворювання африканської чуми свиней на території Василівського району»;  затвердила склад робочої групи щодо проведення обліку всього свинопоголів’я в господарствах усіх форм власності та щоденного спостереження за тваринами,  прийнято інші важливі рішення.

 

Друге питання порядку денного  про епізоотичну ситуацію щодо грипу птиці в Україні, у країнах Європи, та заходи, що здійснює Держпродспоживслужба щодо недопущення занесення і розповсюдження цього захворювання висвітлено начальником Кам’янсько-Дніпровського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області - Оленою ЗАБІГАЙЛО, яка зокрема зазначила, що  аналіз шляхів міграції диких перелітних птахів вказує, що Україна розташована на перехресті кількох міграційних шляхів перелітних птахів, тому ризик занесення збуднику грипу птиці з дикими перелітними птахами з території неблагополучних країн, територій, зон існує постійно. Під час весняної, осінньої міграції та в роки аномально теплих зим цей ризик істотно підвищується.  Також зазначено, що з початку 2021 року виявлено 6 випадків захворювання на грип птиці - Донецька та Київська по 2, Миколаївська та Херсонська (дика) по 1. Станом на 01.08.2021 всі неблагополучні пункти оздоровлені.

     Усі члени РНПК погодилися, що існує реальний ризик зараження домашньої птиці вірусом пташиного грипу,одноголосно членами РНПК прийнято рішення, які направлені на недопущення занесення та профілактику пташиного грипу адресовані виконавцям, визначені терміни виконання.

Щодо третього питання про посилення заходів боротьби зі сказом тварин на території Василівського району доповідав в.о. начальника Василівського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області - Микола АНТОНЮК, співдоповідач - голова Василівського РТ УТМР - Олександра ГОРБИК.

 З метою підтримання стабільної епізоотичної ситуації на території Василівського району надзвичайна протиепізоотична комісія вирішила:

- взяти до відома інформацію в.о. начальника Василівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області Антонюка М.І. про хід виконання «Комплексного плану основних заходів профілактики та боротьби зі сказом у Василівському районі на 2018 - 2021 роки», заходи що здійснює служба державної ветеринарної медицини у Василівському районі щодо недопущення занесення і розповсюдження цього захворювання.

- рекомендувати головам ОТГ прийняти Програми боротьби зі сказом на підконтрольних територіях.

- здійснювати контроль за ефективністю проведених заходів відповідно до діючих «Методичних рекомендацій по плануванню, організації пероральної імунізації диких м’ясоїдних проти сказу» та Рекомендацій щодо здійснення лабораторного контролю за ефективністю пероральної імунізації диких м’ясоїдних тварин на території України.

- забезпечити відстріл, вилов лисиці, після проведення пероральної вакцинації з метою дослідження напруги імунітету проти сказу (із розрахунку - 4 лисиці на 100 кв.км вакцинованої території в рік).

 

 

Головне управління ДПС у Запорізькій області в рамках кампанії «Одноразового добровільного декларування» проводить інформаційно- роз'яснювальну роботу серед мешканців Запорізької області. Вона спрямована на своєчасне та в повному обсязі декларування громадянами належних їм активів, розміщених як на території України, так і за п межами, якщо з них не були сплачені податки.

     Одноразове добровільне декларування – це спосіб цивілізованої легалізації коштів, які були приховані від оподаткування. Воно дозволить повернули іроші та інші активи у прозорий, легальний обіг. Комплекс заходів, що проводяться, сприятиме детінізації економіки та залученню додаткових надходжень до бюджетів. Скористатися одноразовим добровільним декларуванням можна тільки з І вересня 2021 по 1 вересня 2022 року.

Фото без опису

Платформа Центрів Дія

 

Фото без опису

https://center.diia.gov.ua/

 

 

 

 

 

 

 

Рекомендації про формування в електронному кабінеті витягу щодо стану розрахунків з бюджетами

https://rada.info/upload/users_files/04351831/edc3709bedb740513aef197412cfae0f.doc

https://rada.info/upload/users_files/04351831/e7740b367a9a4da3be4ffb5b4586c403.doc



 

 

Завершуються роботи на об'єкті Великого будівництва” знаходиться тут: https://www.zoda.gov.ua/news/56709/zavershujutsya-roboti-na-objekti-velikogo-budivnitstva.html

 

 

Про проведення фестивалю «MADE IN ZP»

У рамках Комплексної програми розвитку малого і середнього підприємництва в Запорізькій області на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 18.03.2021 № 142, передбачено реалізацію заходу з організації фестивалю-ярмарку місцевих товаровиробників.

Проведення фестивалю «MADE IN ZAPORIZHZHIA (MADE IN ZP)» заплановане на 04-05 вересня 2021 року з 10-00 год. до 20-00 год. у Центральному парку культури та відпочинку «Дубовий Гай» (м. Запоріжжя, вул. Глісерна, 1). Організатори зазначеного заходу – Запорізька обласна державна адміністрація, Запорізька обласна рада, Державна організація «Регіональний фонд підтримки підприємництва в Запорізькій області».

«MADE IN ZP» – фестиваль брендів Запорізького регіону, створений для популяризації локальних виробників товарів і послуг, а також підвищення лояльності до споживання їх продукції серед мешканців та гостей області. Під час фестивалю планується організація 4 локацій: «виставкова зона»; «маркет зона»; «фуд корт»; «зона розваг».

Звертаємо увагу, що учасниками фестивалю можуть бути лише суб’єкти господарювання, які зареєстровані як платники податків згідно з чинним законодавством та є платниками податків на території Запорізької області.

Реєстрація (обов’язкова) та більш детальна інформація щодо участі у заході доступна за посиланням: https://cutt.ly/tQiazcW.

 

 

У МЕЛІТОПОЛІ АКТИВІЗУВАЛИ ВАКЦИНАЛЬНУ КАМПАНІЮ ПРОТИ COVID

https://www.zoda.gov.ua/news/56664/u-melitopoli-aktivizuvali-vaktsinalnu-kampaniju-proti-COVID.html;

 

НАПЕРЕДОДНІ 30-Ї РІЧНИЦІ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНА ОТРИМАЄ ВІД МВФ ПОНАД 2,7 МІЛЬЯРДА ДОЛАРІВ

https://www.zoda.gov.ua/news/56663/naperedodni-30-ji-richnitsi-nezalezhnosti-ukrajina-otrimaje-vid-mvf-ponad-2,7-milyarda-dolariv.html

 

ДЛЯ ЩЕПЛЕНЬ ГРОМАДЯН У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Є ВСІ ВИДИ ВАКЦИН

https://www.zoda.gov.ua/news/56644/dlya-sheplen-gromadyan-u-zaporizkiy-oblasti-je-vsi-vidi-vaktsin.html

 

 

“Що треба знати українцям про подорожі за кордон: роз’яснення” https://www.zoda.gov.ua/news/56591/sho-treba-znati-ukrajintsyam-pro-podorozhi-za-kordon-rozyasnennya.html

 

“Глава держави підписав закони про національний спротив і збільшення чисельності ЗСУ” 

 https://www.zoda.gov.ua/news/56593/glava-derzhavi-pidpisav-zakoni-pro-natsionalniy-sprotiv-i-zbilshennya-chiselnosti-zsu.html.

 

 

У КОЖНІЙ ГРОМАДІ В УКРАЇНІ ДО КІНЦЯ 2022 РОКУ МАЮТЬ З’ЯВИТИСЯ СУЧАСНІ ПАРКИ ДОЗВІЛЛЯ – КИРИЛО ТИМОШЕНКО

 https://www.zoda.gov.ua/news/56598/u-kozhniy-gromadi-v-ukrajini-do-kintsya-2022-roku-majut-zyavitisya-suchasni-parki-dozvillya--kirilo-timoshenko.html

 

 

 

 

Про інформаційні матеріали щодо кваліфікованих електронних довірчих послуг

https://www.youtube.com/watch?v=09NuX02a2wE&t=25s

https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-signature

https://www.youtube.com/playlist?list=PLt69WrKGvnb6lHBLBmTsSPwcgcFD-yQ8z

 

 

 

У 2020 РОЦІ В УКРАЇНІ ЗБУДУВАЛИ 4,5 ТИС КМ ДОРІГ

https://www.zoda.gov.ua/news/56589/u-2020-rotsi-v-ukrajini-zbuduvali-4,5-tis-km-dorig.html

 

 

Про проведення інформаційної роботи з питань оформлення трудових відносин

       З 1 липня в Україні розпочалася інспекційна кампанія з питань виявлення неоформлених трудових відносин, до якої залучені Державна служба України з питань праці, Державна податкова служба України, Національна поліція України, Державна служба України з безпеки на транспорті, Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, Державна міграційна служба та органи місцевого самоврядування.

       У зв'язку з цим просимо посилити проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи щодо неприпустимості використання незадекларованої праці.

При цьому передусім приділити увагу суб'єктам господарювання, які мають високий ризик використання незадекларованої праці, зокрема, які здійснюють свою діяльність у сфері сільського гоподарства, будівництва, оптової та роздрібної торгівлі,  транспорту та зв'язку, готелів та ресторанів.

       Також нагадуємо про реалізацію повноважень органів місцевого самоврядування, які визначені у підпункті 5 пункту а) частини першої Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", а саме: зверненя до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, чи його територіального органу про порушення суб'єктом господарювання законодавтва про працю та зайнятість населення.

      З повагою                                                                         Головне управління  Держпраці у Запорізькій області

 

 

Про створення центру масової вакцинації у Василівському районі

https://rada.info/upload/users_files/04351831/7f7e2e93552276e0902220546862c0b7.pdf

 

 

 

 

Про Держпрацю

 

З 01.07.2021 в Україні стартувала інспекційна кампанія «Виходь на світло» з питань виявлення неоформлених трудових відносин у суб’єктів господарювання усіх форм власності та видів господарської діяльності, які мають ризики використання незадекларованої праці та відсутня позитивна динаміка щодо оформлення трудових відносин з найманими працівниками після проведених інформаційних заходів. Зазначена кампанія проводиться Держпраці за участі органів державної влади та органів місцевого самоврядування щороку з метою подолання незадекларованої зайнятості. Так, за різними підрахунками частка працівників, які працюють без оформлення трудових договорів та не сплачують податки, складає 25-30% залежно від регіону, галузі, кваліфікації роботи тощо. За останніми оприлюдненими даними на офіційному сайті Державної служби статистики України кількість неформально зайнятого населення становить 3237,8 тисяч осіб (21 % від загальної кількості зайнятого населення, тобто кожен п’ятий), з яких зайнятість у неформальному секторі економіки становила 56 % від загальної кількості осіб, які зайняті неформально, тобто 1813,9 тисяч осіб.

З метою здійснення запобігання використанню незадекларованої праці Держпраці звернулась до Асоціації міст України з проханням долучити органи місцевого самоврядування – членів АМУ до інспекційної кампанії «Виходь на світло». Тому, АМУ просить органи місцевого самоврядування розглянути можливість посилити:

  • інформаційну роботу суб’єктів господарювання та найманих працівників стосовно неприпустимості використання незадекларованої праці;
  • реалізацію повноважень, визначених підпунктом 5 пункту «а» частини першої статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (звернення до відповідних органів державної влади про порушення суб’єктом господарювання законодавства про працю та зайнятість населення).

З інформаційними матеріалами щодо інспекційної кампанії «Виходь на світло» можна ознайомитись на сайті Держпраці: https://dsp.gov.ua/podolannia-nelehalnoi-zainiatosti/.

Принагідно зазначаємо, що АМУ продовжує роботу з органами державної влади та народними депутатами України щодо відновлення права органів місцевого самоврядування здійснювати контроль за додержанням законодавства про працю. 

 

 

З повагою,                                                                                                  Асоціація міст України

 

 

 

До відома населення

     Майже поспіль українських пенсіонерів тримала в напрузі прийнята за ініціативи Пенсійного -ау України та Мінсоцполітики Кабінетом Міністрів України Постанова №277 від 29.03.2021 року «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України». Завдяки підтримці Президента України і Прем’єр-міністра, листам і дзвінкам голови запорізької обласної державної адміністрації Старух Олександра Ваильовича, а також численним скаргам пенсіонерів на адресу КМУ нам вдалося домогтися скасування обов’язкового переведення виплати пенсії та соціальної допомоги на карткові рахунки з вересня 2021 року, як це раніше було визначено. Зокрема, прийнято Постанову №546 від 26.05.2021, якою передбачено, що примусове переведення пенсіонерів на отримання пенсій на банківські картки, яке планувалося з 1 вересня 2021 р., скасовано. Відтепер пенсіонери мають змогу, користуючись своїм конституційним правом, самостійно обирати, де їм обслуговуватися - в банку чи в Укрпошті.

     Рішення в примусовому порядку перевести з 1 вересня 2021 року пенсіонерів на обслуговування в банк передчасне і таке, що не враховує інтереси пенсіонерів. Банкомати, які дозволяють знімати готівку з картки, є лише в 4% населених пунктів України (переважно в містах). У селах та смт банківської інфраструктури немає взагалі, як і немає терміналів для безготівкових карткових розрахунків. Отож пенсіонери та люди, які отримують соціальні виплати, просто не мали б можливості зняти кошти.

     При виплаті пенсій та соцдопомог у випадках, коли одержувач отримує кошти через банківські установи за місцем проживання, - оплата доставки пенсій і допомог здійснюється за рахунок клієнта. Доставка ж Укрпоштою додому - безкоштовна. Так як Укрпошта доставляє пенсії «до дверей», і ця доставка закладена в пенсійний тариф, який держава сплачує Укрпошті, а при переведенні на банківське обслуговування пенсіонер сам має дістатися до найближчого термінала, щоб зняти кошти. Це витрати на дорогу до найближчого райцентру. Тому примусово перевести зараз пенсіонерів на обслуговування в банк - це змусити їх витрачати гроші, час і ризикувати здоров’ям у період карантину.

     Для тих пенсіонерів, кого за цей час невизначеності змусили перейти на картку, повідомляємо, що для отримання пенсії через Укрпошту, пенсіонер має подати відповідну заяву до Пенсійного фонду. Подати заяву до ПФУ щодо зміни способу отримання пенсії можна особисто або відправивши пакет документі відділеннях Укрпошти. Окрім цього, 19.05.2021 року Постановою 505 внесено зміни до Порядку про призначення субсидій – передбачено автоматичний перерахунок субсидій. Тобто всі одержувачі субсидій, які отримували субсидію через пошту, і надалі можуть отримувати її через пошту. Крім тих категорій домогосподарств, яким субсидія надавалася:

  • у грошовій безготівковій формі;
  • була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень будинків); індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщені особи);
  • була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.

          Рішення про призначення житлових субсидій домогосподарствам без звернень громадян приймається на підставі інформації Міністерства фінансів за результатами проведеної верифікації даних щодо одержувачів житлових субсидій у квітні 2021 року. Заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, подані  за формами, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики від 17 травня 2021 р. № 242 залишаються дійсними.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рука допомоги простягнута для всіх

З початку наступного року непрацюючі члени малозабезпечених сімей, які зареєстровані як безробітні, отримають унікальну можливість розпочати нове життя. Держава пропонує їм отримати фінансову допомогу на започаткування власної справи, а також, за необхідності, безкоштовне навчання. Допомога розміром до 15 мінімальних зарплат є безвідсотковою та поворотною – її необхідно буде повернути через три роки підприємницької діяльності. Але сума, що повертається, буде зменшена на розмір сплачених за три роки податків та єдиного соціального внеску. Детальний опис механізму надання допомоги міститься за посиланням.

З 2016 по 2019 рік на тих самих умовах у трьох областях України – Харківській, Полтавській та Львівській – проходив пілотний проект, який отримав назву «Рука допомоги». Він був реалізований Міністерством соціальної політики України за підтримки Світового банку у рамках проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України». Тоді близько 240 довготривалих безробітних наважились докорінно змінити власне життя і заснувати свій бізнес. Станом на сьогодні менше 10% з них припинили підприємницьку діяльність. Це вражаюча цифра, адже за статистикою близько половини підприємств малого бізнесу припиняють діяльність після першого року роботи.

Середня сума допомоги становила тоді 60-70 тис. грн. Вона не видавалась людям на руки, а йшла на оплату рахунків на придбання необхідного для ведення бізнесу обладнання та матеріалів. Спочатку малозабезпечені безробітні дуже обережно реагували на ініціативу держави. Але після успішного старту бізнесу перших учасників проекту заявки на участь у ньому посипались з усіх регіонів України.

Фантазія і підприємницька енергія нових бізнесменів вражали навіть звичних до всього консультантів проекту. Вчорашні безробітні стали виробниками модного одягу та взуття, власниками ветеринарних клінік, магазинів, кафе та піцерій, монтажниками висотних конструкцій, аграріями, постачальниками делікатесів для ресторанів, виробниками унікальних сирів… Деякі з них вже відкрили другий або третій бізнес, щоб укладатися в ліміти по оподаткуванню. Учасники проекту створили десятки нових робочих місць.

Постпроектний моніторинг засвідчив, що більшість нових бізнесменів вирішили свої невідкладні життєві проблеми – придбали або розширили житло, фінансують навчання дітей тощо. Майже всі вкладають частину прибутку у розширення бізнесу: закупають нове обладнання, розширюють асортимент продукції або послуг.

Близько 30% учасників проекту повернули державі кошти допомоги достроково, за рахунок поточних доходів, інші – після завершення трирічного строку, на який допомога видавалась.

За підсумками проекту держава замість малозабезпечених безробітних, яким щомісяця виплачувалась соціальна допомога, отримала платників податків, які ще й створювали нові робочі місця. ОТГ отримали економічне пожвавлення і знов-таки нові робочі місця та більш заможних мешканців. Нарешті, самі учасники проекту взяли свою долю у власні руки і вийшли зі стану бідності. Місячні доходи більшості учасників проекту після року роботи коливались у межах 30-120 тисяч гривень, а у деяких були і більш суттєві фінансові результати.

Проект «Рука допомоги», який розробляла нинішній міністр соціальної політики України Марина Лазебна, отримав світове визнання. Міжнародна рада інститутів управлінського консалтингу визнала його одним з кращих у світі, а команда виконавців отримала найвищу світову нагороду у галузі управлінського консалтингу.

Тепер успішний досвід пілотного проекту «Рука допомоги» буде розповсюджено на всю територію України. Головними його провайдерами мають стати центри зайнятості, підрозділи соціального забезпечення і, звісно, керівники ОТГ, які зацікавлені у розвитку своїх громад. Готуватися потрібно вже зараз – створювати типові бізнес-плани, розвивати передбачені урядовою постановою механізми, вести пошук людей, які хочуть та можуть заснувати власний бізнес.

У розвинутих країнах доля малого бізнесу у ВВП складає 30-40%. В Україні – 16-18%. Тож маємо величезний потенціал для вирішення багатьох суспільних проблем – безробіття, рівня життя людей, бюджетних надходжень. Ті з місцевих керівників, хто першими зможуть реалізувати цей потенціал, отримають вдячність мешканців і значно покращать економіку громади.  

Послуги підуть за дитиною

Діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти які перебувають в складних життєвих обставинах, діти з особливими освітніми потребами та діти з інвалідністю зможуть отримувати якісні соціальні послуги та інклюзивну освіту за місцем їх проживання - у територіальній громаді. Таке завдання визначають зміни до Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 роки (далі – Стратегія), ухвалених Урядом за ініціативи Міністерства соціальної політики України. Ці зміни були підготовлені в рамках проекту “Модернізація системи соціальної підтримки населення”, який реалізується Мінсоцполітики за підтримки Світового банку.

За даними Мінсоцполітики, одна з головних причин, через які батьки, що не позбавлені батьківських прав, віддають дітей до інтернатів, – неможливість отримати необхідні послуги у громадах через брак ресурсів та вузькопрофільних спеціалістів: психологів, реабілітологів, ерготерапевтів тощо. У загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладах інклюзивною освітою охоплено менше 2 % дітей з інвалідністю.

Зміни до Стратегії сприятимуть запровадженню посад фахівця із соціальної роботи в усіх територіальних громадах, де їх ще немає. В обов’язки цих фахівців, крім іншого, входить з’ясування потреб сімей у необхідних послугах. Відтак громади зможуть отримувати інформацію про найбільш запитувані послуги, розвивати інфраструктуру та фінансувати їх надання, а діти, які потребують цих послуг, зможуть отримувати їх, знаходячись у сім’ї, а не в інтернаті.

До налагодження роботи нового механізму діючі спеціальні заклади загальної середньої освіти для дітей з порушенням зору, слуху, дітей зі складними порушеннями розвитку та інші вузькопрофільні заклади продовжать працювати у повному обсязі.

За словами Міністра соціальної політики Марини Лазебної, одним із головних завдань Стратегії є повернення дітей, у тому числі, з особливими потребами, з інтернатів до сімей, але після того, як усі необхідні послуги діти зможуть отримувати за місцем проживання.

“Головний пріоритет - інтереси дитини. Зрозуміло, що у рідній сім’ї вона отримає більше піклування, тепла, ніж в інтернаті. Відтак, наближаючи необхідні послуги до дитини, ми створюємо умови для її повернення додому, –  зазначила Міністр. Ключові освітні, соціальні, медичні, реабілітаційні послуги мають бути доступні за місцем проживання дитини”.

У Мінсоцполітики відзначають позитивну тенденцію збільшення кількості дитячих будинків сімейного типу з часу впровадження Стратегії – з 973 у 2017 році до 1 236 у 2020 році, а також загальної кількості дітей у прийомних сім’ях і дитячих будинках сімейного типу – з 13 592 до 14 225 відповідно.

“Кожна дитина, повернута у сім’ю, або переведена до сімейних форм виховання, - наша велика перемога. Не дитина має йти за послугами до інтернату, а послуги йти за дитиною, до її домівки”, - наголосила Марина Лазебна.

З повагою                                                                 Міністерство соціальної політики України

 

 

До відома населення

Про початок роботи з вакциною «КОРОНАВАК вакцини для профілактики COVID-19 (вирощена з використанням клітин VERO), інактивована»

Керуючись ст.6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», п.9 Положення про Департамент охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністрації, яке затверджене розпорядженням голови облдержадміністрації від 31.10.2018 № 569, наказів МОЗ України від 16.09.2011 № 595 «Про порядок проведення профілактичних щеплень в Україні», «Про внесення змін до Дорожньої карти з впровадженням вакцини від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні у 2021-2022 роках» та з метою ефективного проведення вакцинації в Василівській ОТГ.

Просимо Вас, всебічно сприяти проведенню вакцинації, вакциною «КОРОНАВАК Вакцина для профілактики COVID-19 (вирощена з використанням клітини VERO), інактивована» для працівників критичних інфраструктур, які мають загальнодержавне значення, розгалужені зв’язки та значний вплив на іншу інфраструктуру,орушення функціонування яких призведе до кризової ситуації, а саме:

  • Працівники постачання електричної енергії;
  • Працівники банківського та фінансового сектору;
  • Працівники централізованого водопостачання та водовідведення;
  • Працівники постачання теплової енергії та газу;
  • Працівники виробництва харчових продуктів.

 

З повагою                                      КНП «Василівський центр первинної

                                                       медико-санітарної допомоги

                                                       Василівської міської ради

                                                       Запорізької області

 

Фото без опису

Василівське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області  повідомляє про  зміни  у  проведенні протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30.12.2020 р. №57 затверджено нові протиепідемічні заходи у закладах громадського харчування на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19). Відповідно втратила чинність постанова від 02.06.2020 р. №32 "Про внесення змін до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)".

Новими вимогами передбачено, що організація роботи та обслуговування в закладах громадського харчування (далі - заклад) має здійснюватися відповідно до вимог санітарного законодавства, законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів і з урахуванням цих протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладається на керівника та/або адміністратора закладу.

Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

  • виконання умов з недопущення утворення черг та скупчення відвідувачів;

  • постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах. Використання багаторазових рушників заборонено;

  • інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування в закладі та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;

  • вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь на літніх майданчиках, місць контакту рук персоналу і клієнтів (ручки дверей, місця сидіння, раковини, столи тощо з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня/зміни;

  • централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, захисні щитки), паперових серветок в окремі контейнери/урни (картонні або пластикові), з кришками та поліетиленовими пакетами,

  • щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів/урн, картонні контейнери/урни одноразового використання після використання підлягають утилізації.

Загальні вимоги до приміщень закладів громадського харчування

У закладі громадського харчування:

  • здійснюється вимірювання температури тіла відвідувачів безконтактним методом. У разі виявлення відвідувача з підвищеною температурою тіла понад 37,2° C або із ознаками гострого респіраторного захворювання, такий відвідувач не допускається до закладу;

  • біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами відповідно до вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України;

  • забезпечується дотримання відстані між сусідніми столами та розміщення клієнтів за одним столом відповідно до вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України;

  • дозволяється відокремлення частини стола перегородкою, що унеможливлює контакт між відвідувачами, розміщеними по обидві її сторони;

  • меню розміщуються для безконтактного ознайомлення біля входу або місця прийняття замовлення, у кількості, достатній, щоб уникнути скупчення людей, або на столах з матеріалу, що дозволяє проведення обробки дезінфекційним засобом. Дозволяється видача одноразових паперових меню з їх подальшою утилізацією;

  • видача замовлень в багаторазовому посуді здійснюється виключно за наявності умов для механізованого миття посуду з застосуванням посудомийної машини;

  • дозволяється користуватись одноразовим посудом з картону або паперу. Прибори та додатки до напоїв (цукор, мішалки, трубочки тощо) мають бути в індивідуальній упаковці;

  • забезпечується можливість безготівкового (безконтактного) розрахунку.

 У закладах, що здійснюють обслуговування на виніс та/або на відкритих (літніх) майданчиках:

  • прийом замовлень відбувається дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій), через спеціально облаштоване вікно (вхідні двері) закладу або безпосередньо через персонал закладу, які здійснюють обслуговування клієнтів на відкритих (літніх) майданчиках (офіціантів);

  • видача замовлень клієнтам або офіціантам та розрахунок здійснюється через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу;

  • видача замовлень на виніс здійснюється виключно в закритій тарі/упаковці;

  • персонал, що здійснює обслуговування на відкритих (літніх) майданчиках, отримує замовлення та здійснює розрахунок без входу до приміщення.

Вимоги до персоналу

Допуск до роботи персоналу закладу здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, після проведення термометрії.

Проведення вимірювання температури тіла рекомендується здійснювати безконтактним методом, у разі здійснення контактним методом - забезпечується обов'язкова дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

В разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2° C або із ознаками гострого респіраторного захворювання, такий співробітник не допускається до роботи з наданням рекомендацій звернутись за медичною допомогою.

Персонал закладу забезпечується засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на не менше, ніж 2 робочі дні.

Водночас персонал повинен:

  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

  • утримуватись від дотиків обличчя руками;

  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;

  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань

Звертаємось до суб’єктів господарювання та громадян з проханням дотримуватись встановлених протиепідемічних вимог та заходів з метою збереження свого життя, здоров’я та убезпечення оточуючих.

 

З повагою

Василівське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області

 

 

 

 

 

 

________________ 

Запрацював новий сервіс автоматичного призначення пенсій

Пенсійний фонд України запровадив нову е-послугу – автоматичне призначення пенсії. 

Відтепер пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку.  Додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду не потрібно. 

А для користувачів, які ще не є пенсіонерами, сервіс дозволяє надати усю необхідну інформацію для призначення пенсії завчасно. 

Як це працює? 

Користувачу, який не є пенсіонером, потрібно авторизуватися на порталі Фонду за допомогою КЕП. Після цього потрібно заповнити анкету. Додати скановані копії документів. Підписати заяву КЕП та надіслати її до органу ПФУ.

Документи, що підтверджують трудову діяльність (трудову книжку, документи про навчання, військову службу тощо), можна подати завчасно. Трудову книжку може подати як роботодавець, так і сам користувач. До речі, Пенсійний фонд України розпочав роботу щодо запровадження електронної трудової книжки. 

Після опрацювання заяви на автоматичне отримання пенсії користувач отримає повідомлення про автоматичне призначення пенсії, дату та розмір виплат. 

Незабаром послуга буде доступна також користувачам, які не мають КЕП. Вони зможуть авторизуватись через BankID або Інтегровану систему електронної ідентифікації (id.gov.ua). 

Від початку роботи сервісу заяви подали вже 813 майбутніх пенсіонерів.

__________________________________________________________________________________________________________________  У липні пенсії підвищено 268,9 тисячам пенсіонерів областіФото без опису

Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» з 1 липня поточного року передбачено підвищення розмірів прожиткового мінімуму для різних демографічних груп населення, у тому числі і для непрацездатних осіб з 1638 грн до 1712 грн.

У зв’язку зі зростанням даного показника Головним управлінням Пенсійного фонду в області проведено відповідний перерахунок.

Особливістю цього перерахунку є те, що він проводився лише непрацюючим пенсіонерам. Для працюючих пенсіонерів перерахунок у зв’язку зі збільшенням розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, проводиться після звільнення з роботи або припинення підприємницької діяльності. Також під липневий перерахунок не підпадають отримувачі спеціальних пенсій (науковці, судді, прокурори, держслужбовці).

Механізм проведення зазначеного перерахунку полягає у збільшенні складових пенсійної виплати, розмір яких залежить від прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб. Це і розміри мінімальних пенсій для різних категорій громадян (таких як: інваліди війни, учасники бойових дій, інваліди-ліквідатори Чорнобильської катастрофи, шахтарі, одержувачі пенсій по втраті годувальника та ін.), і доплат за понаднормативний стаж, надбавок і підвищень, передбачених чинним законодавством (статусних: для інвалідів війни, учасників бойових дій; пенсій за особливі заслуги, надбавок на догляд та на утриманців тощо), державної адресної допомоги.

За результатами перерахунку у липні пенсії зросли у 268,9 тис. пенсіонерів області.

Розміри виплат з 01.07.2020

Найменування підвищення

% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність

Розмір  з 01.12.2019 (грн)

Розмір  з 01.07.2020

(грн)

Різниця

(грн)

Мінімальний розмір пенсії за віком

100

1638,00

1 712,00

74,00

Мінімальний розмір пенсійної виплати

100

1638,00

1 712,00

74,00

Максимальний розмір пенсійної виплати

10 прожиткових

16380,00

17 120,00

740,00

Мінімальні пенсійні виплати особам з інвалідністю внаслідок війни

І група

ІІ група

ІІІ група

Учасники бойових дій

 

650

525

360

165

 

10 647,00

8 599,50

5 896,80

2 702,70

 

11 128,00

8 988,00

6 163,20

2 824,80

 

481,00

388,50

266,40

121,10

Мінімальні пенсійні виплати особам з інвалідністю внаслідок ЧАЕС

І група

ІІ група

ІІІ група

 

 

285

255

225

 

 

4 668,30

4 176,90

3 685,50

 

 

4 879,20

4 365,60

3 852,00

 

 

210,90

188,70

166,50

Розмір пенсії шахтарям

3 прожиткових

4 914,00

5 136,00

222,00

Пенсія за особливі заслуги перед Україною

20-40

327,60-655,20

342,40-684,80

14,80-29,60

Підвищення особам з інвалідністю внаслідок війни 1 групи

50

819,00

856,00

37,00

Підвищення особам з інвалідністю внаслідок війни 2 групи

40

655,20

684,80

29,60

Підвищення особам з інвалідністю внаслідок війни 3 групи

30

491,40

513,60

22,20

Підвищення учасникам бойових дій

25

409,50

428,00

18,50

Підвищення учасникам війни

15

245,70

256,80

11,10

Підвищення учасникам війни, нагородженим медаллю

20

327,60

342,40

14,80

Підвищення жертвам нацистських переслідувань (особам з інвалідністю)

І група

ІІ група

ІІІ група

 

50

40

30

819,00

655,20

491,40

856,00

684,80

513,60

37,00

29,60

22,20

__________________________________________________________________________________________________________________

Фото без опису

Електронна трудова книжка – новий онлайн-сервіс Пенсійного фонду України

Василівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області повідомляє про те, що на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України запроваджено сервіс, який дозволяє громадянам переглянути відомості про свою трудову діяльність, яка зберігається у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Процес внесення даних про трудовий стаж вже розпочато. Незабаром, за цими персональними даними із реєстру, застрахованій особі може бути призначено пенсію без заяви, автоматично.

Для громадян — це зручний сервіс, який дає змогу дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.

Застраховані особи та роботодавці можуть надавати інформацію про трудову діяльність у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.

Для забезпечення обліку трудової діяльності працівника в електронній формі у повному обсязі постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 року №1084 затверджено Порядок обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.

Слід зазначити, що відомості про трудову діяльність працівника зберігаються в складі персональної облікової картки застрахованої особи у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, передбаченого частиною третьою статті 20 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Облік трудової діяльності ведеться з метою забезпечення накопичення, зберігання та використання інформації про набуті працівником стаж роботи, освіту, кваліфікацію для підтвердження наявного трудового стажу під час укладання трудового договору, призначення пенсій та для інших цілей, передбачених законодавством.

Для того щоб скористатися послугою, слід зареєструватись на вебпорталі Фонду з використанням кваліфікованого електронного підпису або за допомогою номеру банківської картки (GOV ID – інтегрованої системи електронної ідентифікації).

Кваліфікований електронно-цифровий підпис (КЕП)  можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Список АЦСК, роботу з якими підтримує Портал ПФУ, та опис процедур щодо отримання ключів на цих АЦСК можливо знайти на сайті за адресою portal.pfu.gov.ua в меню «Як зареєструватися» — «Використання на Порталі електронно-цифрового підпису».

__________________________________________________________________________________________________________________

Фото без опису

Василівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області

пропонує всім бажаючим оформити передплату на видання Пенсійного фонду України на  2020 рік:

- інформаційно-аналітичний загальноукраїнський щотижневик  «Пенсійний кур’єр»;

- журнал «Вісник Пенсійного фонду України».

У газеті «Пенсійний кур’єр» надаються фахові роз’яснення останніх змін у пенсійному законодавстві та пенсійному забезпеченні, практичні поради з вирішення соціальних і побутових проблем (оформлення субсидій, оплата послуг ЖКГ, медичне обслуговування, захист прав споживачів тощо), висвітлюються важливі події суспільного життя,  а також  історичні факти, розповіді про видатних особистостей тощо.

У журналі «Вісник Пенсійного фонду» працівники підприємств, які вирішують бухгалтерські, кадрові та організаційні питання, зможуть отримати кваліфіковані роз’яснення та корисну інформацію для використання у своїй професійній діяльності.

Передплатні індекси на газету «Пенсійний кур’єр»:

06840 (українською мовою),  06842 (російською мовою).

Передплатні індекси на журнал «Вісник Пенсійного фонду України»:

23751 (українською мовою).

Вартість передплати:

 

 

 

Газета «Пенсійний кур’єр» + доставка

Журнал

«Вісник Пенсійного фонду України» +  доставка

На 6 місяців

154,68 + 10,00

322,50 + 10,00

 

Перерахування за передплату:

Одержувач: Запорізька дирекція  ПАТ «Укрпошта»:   

р/р UA043139570000026005300340734    ЗОУ АТ «Ощадбанк» м. Запоріжжя, МФО 313957, ЄДРПОУ 20509800, ІПН №215600426655.

Примітка. В платіжному дорученні вказувати адресу, на яку проводиться передплата

__________________________________________________________________________________________________________________

Фото без опису

В Україні та в Запорізькій області, зокрема, продовжує реалізовуватися загальнонаціональний проект правопросвітницький проект Міністерства юстиції України "Я маю Право!", спрямований  на підвищення правової свідомості українців та інформування громадян щодо використання та захисту їхніх прав у повсякденному житті.
Посилання на веб-сайт проекту: ( pravo.minjust.gov.ua )
Загальнонаціональний право​просвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО​!» реалізується Міністерством юстиції у співпраці з системою безоплатної правової допомоги та територіальними органами юстиції. Наша мета – підвищити юридичну грамотність українців та сформувати нову правову культуру в суспільстві. Це масштабна реформа правової свідомості, яка забезпечить сталий розвиток України як сучасної демократичної держави. Ми не лише інформуємо громадян про їхні права, а й навчаємо їх, як ці права захищати. Ми даємо чіткі й зрозумілі поради, як діяти, коли твої права порушують. Ми доводимо, що держава може бути твоїм партнером і встановлюємо рівність перед законом для кожного українця. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь